Політика у сфері якості

Політика у сфері якості

Політика у сфері якості NetLS

Ми займаємося наданням високоякісних послуг з розробки веб-рішень та сервісно-орієнтованих IT рішень. Ми прагнемо перевершити очікування клієнтів, застосовуючи правильних людей, процеси, методології та інструменти підвищення продуктивності.

Ми суворо дотримуємося процесів, відповідно до вимог стандарту ISO 9001:2015. 

Керівництво та персонал компанії NetLS прагнуть надавати клієнтам продукти та послуги, які на 100% відповідають специфікаціям і очікуванням.

  • Ми регулярно перевіряємо наші проекти, вихідні коди, якість тестування та якість коду.
  • Ретельно дотримуйтесь правил написання коду та суворо дотримуйтеся сучасних стандартів якості коду, використовуючи інструменти статичного аналізу.
  • Компанія NetLS прагне регулярно спілкуватись з клієнтом, щоб обговорити кожен крок і завчасно виправити проблему в разі її можливого виникнення. 
  • Ми документуємо кожен крок протягом життєвого циклу розробки програмного забезпечення.
  • Ми докладаємо зусиль для постійного підвищення якості нашого програмного забезпечення та рівня задоволеності клієнтів.
  • Ми забезпечуємо своєчасне завершення проектів, дотримуючись чітко визначених методологій розробки, процесів та показників ефективності.
  • Ми надаємо послуги, які відповідають потребам і вимогам клієнтів.

Даною Політикою, керівництво Компанії NetLS бере на себе наступні зобов’язання:

  • Передавати клієнтам впевненість у тому, що у нас є технічні та людські можливості, щоб забезпечити, у послідовний і систематичний спосіб, рівень якості, необхідний для задоволення їхніх потреб і очікувань.
  • Відповідати або перевищувати задоволеність та очікування клієнтів.
  • Сприяти мотивації та участі всіх працівників Компанії, стимулюючи здатність до ініціативи, командної роботи, професійної підготовки і високої технічної та людської компетентності.
  • Забезпечувати оновлення та управління стандартами відповідно до правил та законодавства, що застосовуються до сфери діяльності інформаційних технологій.
  • Забезпечити функціонування Системи управління якістю, заснованої на основі стандарту ISO 9001:2015, що забезпечує відповідність цілям якості в перспективі постійного вдосконалення.
  • Бути відданими постійному вдосконаленню.

Генеральний директор:

Любомир РУЧЕНЧИН